Wednesday 14 November 2012

masa untuk membuang semak+sawang

fuhhh...
lpas 1 taon n 2 bulan xbkak kjadah ni akhirnye mlm ni aku t'grk ati jgk ntok try2 tgk kot2 ikan2 aku tu dh byk b'tlur ke x...
lpas aku tgk2 blek video2 lagu+lirik2 jadah tu dh cm semak+sawang la plak...
hahahaha...
ntah la...
maybe aku xpkir sgt kot mse ltak bnde2 tu smua kot...
so, aku rse baek aku delete jadah2 tu smua...
n jd kn sni sbg tmpt aku nk tulis pe yg aku rse...
tros terang aku bkn jnis yg ske sgt cite hal2 yg aku rse kt org laen...
aku rse cm mmbebankn diorang plak bile dgr cite aku...
1 lg mslh aku sbnrnye aku ni mmg ssh sket nk caye kt sbarangan org hahaha...
rsau jgk taip2 bahase cm haram kt sni...
b'cmpur baur BM (Bahasa Malaysia),BI (Bahasa Inggeris),BP (Bahasa Pasar), n mcm2 bahase lg...
klau dlm exam sure xkn lpas pnye...
byk bulatan2 merah yg aku bole dpt...
hahaha
kt sni pn rse ok je kot klau nk story mcm2...
lbey kurang cm ukir tulisan kt batu2 la...
bile mse akn dtg, dh lupa psl bnde2 ni smua, bce blek, ingt blek...
memori manusia xsmestinye kekal lme btol x?
so, save sket la palotak aku dri t'beban nk ingt mcm2 bnde sbb some part of it aku dh simpan kt sni...
haha...

No comments:

Post a Comment